2015. február 13., péntek

Péntek, 13

Napok óta vártam a hírt. Egyre kevesebb lett a reményem, tegnap már rávettem magam, hogy a tappancs tanyán is szétnézzek. Ma reggel viszont végre jött  az e-mail: írtak a kutyus ügyében. Nagyon izgultam, mi lesz majd, és  cirka két perc múlva boldogan örvendeztem magamban: kutyagazdi lettem!!!!

Cukkert megtartják nekünk. Gyorsan válaszoltam, mert aggódtak, hogy ő ám nem kölyök. Valahogy nem is nagyon akarózott kölyköt magamhoz venni. Kérdeztem is párat: Mi a neve? Tűri a pórázt? Ha nincs neve, mi Cukinak fogjuk hívni. Cukker, Cuki. Mert az :) Istenem, olyan boldog vagyok! Van házam, van kutyám,  voltaképp teljes az életem, ami eddig hiányzott, most mind az enyém. Már csak hat hét, és a mostanihoz képest már teljesen más lesz minden. Picit félek is. De erősebb a húzás, és a megnyugvás. Haza készülök!!!!

Ezzel egyidőben rámtalálnak a dobozok is. Szóval hajrá, hajrá. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése