2015. február 10., kedd

Cukker

Komolyan nem vagyok normális! Kellett ez nekem? Most izgulhatok itt éjszakára... Szóval az egész úgy kezdődött, hogy tudtam: Nekem nagyon gyorsan lesz egy kutyám. KELL egy kutya, mert hiányzik, pedig nem tartom magam alapvetően kutyásnak. hát, elkezdtem nézegetni a hirdetéseket. És ott volt Ő:
A bibi az, hogy még majd' 7 hetet kell itt dekkolni, hogy meglegyen a kicsi kis alap, amiből tudok építkezni. Szóval írtam gyorsan a nagylánynak: Kinéztem a kutyinkat. Csak Algyőn van, és soká költözünk le. Elküldtem ezt a képet, "olyan cuki" felírással. A válasz: "Tényleeeg!" Na, vettem is gyorsan a bátorságomat, és folytattam.
- Írjak, hogy küldök pénzt kutyakajára, csak tartsák meg nekünk 6 hetet? Bemásoltam a hirdetés szövegét is.
Válasz: 
- Aha. Okéééé :)
 Szóval megírtam a levelet, és most sík ideg vagyok, hogy mikor írnak? Belemennek-e? jajj, annyira szeretném, ha ő lenna a MI KUTYÁNK. :) Fejleményekről beszámolok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése